ساعت صفر!
ساعتی است که می خواهم
برای خودم باشم
خارج از سانسورهاس سردبیر
و هر چیز دیگر!
16 Comments:
Anonymous Anonymous said...
خسته نباشی
مبارک است

Anonymous Anonymous said...
وبلاگت مبارک....شروع خوبی بود امیدوارم خوب هم ادامه یابد.

Anonymous Anonymous said...
سلام باستانی عزیز!ورودت به وبلاگستان رو به خودم تبریک میگم!امیدوارم بتونیم تا همیشه از یادداشت های تحت شبکه ت استفده کنیم!
خوش آمدی!

Anonymous Anonymous said...
عزیزم،ساعت صفر گمانم وجود خارجی نداشته باشد!سانسور هت تا ما هستیم.ببخشید هان

Anonymous Anonymous said...
شايد از لا به لاي همين واژه ها كمي نور پيدا كني.

Anonymous Anonymous said...
بابا تو ديگه كي هستي . كجا هستي الان اراك يا تهران

Anonymous Anonymous said...
ميگيرنت...

Anonymous Anonymous said...
این ساعت چرا خواب مونده ؟؟؟؟؟؟؟

Anonymous Anonymous said...
سلام و تبریک دوباره. اینجا از رودر رو تبریک گفتن بیشتر حال میده، نه؟
www.jour4peace.com

Anonymous Anonymous said...
سلام
به وبلاگ من سر بزنید. نظر بدهید و در بحث های آن شرکت کنید.
اگر لینک بدهید خوشحال می شوم.
با سپاس

Anonymous Anonymous said...
سلام هم سلولی !!!
خیبر تداشتم اینجا رو داری
به هر حال خیلی خوشحال شدم که اینجا رو پیدا کردم
خداحافظ

Anonymous Anonymous said...
دستت را به من بده
دستهایت با من آشناست

Blogger علی کلائی said...
درود
هستیم در کنارت برادر
تا آخر و تا آنجا که خلق ایران رها شوند از بند
هستیم نه آن سان که دیگران بودند . هستیم تا ابد
یا حق

Anonymous Anonymous said...
hi dear friend
where are you now.
i m very glad that you are free.
best regard.
mahmod . arak

Anonymous Anonymous said...
...

Anonymous Anonymous said...
مسعود اين وبلاگو قايم كرده بودي؟!!!!!!!!!!!!!!